Met campagne #nogffvolhouden steken jongerenwerkers een hart onder de riem
Met de campagne #nogffvolhouden willen jongerenwerkers in Nederland alle jongeren een hart onder de riem steken in deze coronatijd.
Veel jongeren lopen tegen een breekpunt aan. Ze zitten lang thuis, zijn niet op school en hebben geen werk. Jongerenwerkers roepen de jongeren op om hun gevoelens te delen met anderen. Maar ook om zich aan de coronaregels te blijven houden. Zeker als zijzelf of een vriend(in) in thuisquarantaine moet. We hopen allemaal dat we snel bevrijd zijn van dit virus. En dat we in de zomer weer een stukje vrijer kunnen leven. #nogffvolhouden dus!
#nogffvolhouden voor jongeren
Jongeren worden met de campagne opgeroepen om toch nog vol te houden en hun gevoelens juist nu ook te delen. Dat kan door een filmpje te maken en in te sturen. Met hun creatieve uiting maken ze kans op mooie prijzen.
Meer informatie hierover op de website van BVjong
#nogffvolhouden voor jongerenwerkers
Behalve het motiveren van jongeren om hun gevoelens te delen en een video in te sturen, vind je op de campagnepagina ook nog een toolkit voor jongerenwerkers om te helpen het gesprek aan te gaan met de jongeren en er is een concept persbericht gemaakt die je helpen om lokale media te benaderen.
Meer informatie en downloads van de toolkit en het persbericht
De campagne #nogffvolhouden is een campagne van de jongerenwerkers in heel Nederland en duurt van 10 februari 2021 tot 1 mei 2021.